Хореографія, ритміка, танці – так по різному називають мої уроки діти. Вони по-своєму праві, тому що кожен мій урок включає в себе всі ці поняття. За 20 хвилин уроку ми корегуємо різноманітні види ходьби, виконуємо образно-ігрові рухи, завдяки яким діти легко можуть передати образ свого героя в танці, партерну та оздоровчу гімнастику, яка зміцнює м’язи та допомагає профілактиці сколіозу, вправи для гнучкості, розтяжки, дихальні вправи і вправи на координацію, вивчаємо позиції рук та ніг, завдяки яким і отримуємо гарну поставу, розучуємо танцювальні рухи та в кінці складаємо їх в один танець. Ми вивчаємо елементи та поняття класичного танцю, народно-сценічного, сучасного…
Все це проходить в ігровій формі із врахуванням вікових особливостей . Кожному віку відповідає свій набір ігор. Ось деякі з них :
ТАНЦЮВАЛЬНА ГРА “ПОВТОРИ ЗА МНОЮ”
На першому етапі учасники «віддзеркалюють» ведучого, який імітує рухи .
На другому етапі учасники діляться на дві команди , які по черзі імпровізують , взаємодіючи між собою. Поки одні танцюють – інші спостерігають, і навпаки.
Мета: знизити емоційне збудження, відновити дихання, допомогти орієнтації в просторі.
ТАНЦЮВАЛЬНА ГРА “ФЛЕШМОБ»
Кожен придумує свій рух.
Проходить репетиція.
Звучить музика і діти по черзі виконують свої рухи.
До речі, при Центрі розвитку дитини “Плекальня” працює студія дитячого танцю “Позитив”.
Викладач: