Музика та діти – це майже синоніми. Ще не вміючи розмовляти, діти в змозі передати гаму почуттів. Цей же принцип лежить в природі музики – без слів вона може розповісти захоплюючу історію чи намалювати фантастичну картину. Саме тому заняття музикою так природні для дітей раннього віку.

Мета наших занять – розвинути музикальність, притаманну кожній дитині; прищепити цікавість та позитивне відношення до музики, сформувати початкове уявлення про засоби музичної виразності; розвинути навички музикування, поповнити інтонаційний «багаж», даний від природи, розвинути слухову увагу.

Ми враховуємо психофізіологічні особливості віку наших малюків і використовуємо вже існуючі та авторські методики, насамперед, методику Карла Орфа. Сутність методики – розкриття музичного таланту дитини через імпровізацію в музиці і русі.

 

Елементи системи музичного виховання включають:
– мовні вправи;
– ігри з музичними інструментами;
– поетичне музикування;
– музично-ритмічні вправи;
– музичний театр.

Заспівайте з вашим малюком!
«Котику сіренький , котику біленький…» Кому незнайома ця відома колискова? Та колискові відійшли в минуле. А чи часто ми, мами, співаємо їх малюкам? Чи багато ми їх знаємо? Давайте поповнимо наш пісенно-колисковий репертуар (на форумі ви зможете знайти і прослухати колискові пісні).

Послухайте з вашим малюком!

Всі батьки чудово знають, що з малятами необхідно слухати різноманітну музику. Найчастіше репертуар для слухання обмежений кількома популярними творами, адже для дітей написано багато чудової музики, різної за стилем, композиторами всього світу:
(на форумі ви знайдете все необхідне)
К. Сен Санс “Карнавал  тварин”
В.  Моцарт “Іграшкова симфонія”
Л. Сегонзак “Тім та Том”
Р. Шуман “Дитячі сцени”
Б. Бріттен “Дитячий путівних по оркестру”
С . Прокоф’єв “Петя і Вовк”
К.Дебюссі “Дитячий куточок” балет “Коробка з іграшками”
Ж..Бізе “Дитячі ігри”

Саме з цих творів починається пізнання музики та любов малюків до неї.

Викладач:

Юлія Володимирівна Трач