ФОРУМ  -  Маленька школа "Плекальня" (4 - 6 років)  -  Психологічний супровід

Авторизація для зареєстрованих відвідувачів

Ваше ім'я      Пароль          Зареєструватись


Пізнавальна активність як передумова всебічного розвитку дитини дошкільного віку

admin

Фото

Рейтинг:
Відповідей: 75

Пізнавальна активність – це самостійна, ініціативна діяльність дитини, спрямована на пізнання навколишньої дійсності й зумовлена необхідністю розв'язання пізнавальних завдань, що постають перед нею у конкретних ситуаціях. Чому саме пізнавальна активність є показником, основним фактором, передумовою всебічного розвитку дитини, запитаєте Ви?

А уявіть свою дитину бездіяльною, яку нічого не цікавить, вона нічого не хоче, нічого не просить, нічого не запитує, просто все сприймає як належне, мабуть, для деяких батьків це була б «ідеальна» дитина, яка «не заважає». Насправді ж, якщо дитина активна, постійно її щось цікавить і для цього вона ставить безліч запитань «Чому?», «Навіщо?» і просить Вас приділяти їй більше часу. Це не є її забаганкою, це є природною потребою розвивати свою пізнавальну активність, яка в свою чергу впливає на розвиток всіх пізнавальних процесів (пам'ять, увага, мислення, уява, мовлення, сприймання т.д.) без яких не можливий повноцінний всебічний розвиток майбутнього школяра. Лише маючи високий рівень пізнавальної активності дошкільник зможе без проблем вирішувати не лише шкільні завдання, а й самостійно знаходити вихід з складних життєвих ситуацій. Закладати фундамент пізнавальної активності потрібно вже сьогодні, адже на сьогодні є достатньо методів і прийомів для цього.

Почнемо з найпростішого:
- поспостерігайте за дитиною протягом дня і виявіть чи ставить вона запитання до Вас чи ні;
- якщо так, то не поспішайте самі давати повну відповідь, а запитайте «як гадаєш ти?»( цим Ви підштовхуєте дитину до роздумів);
- зараз дуже багато настільних ігор розвивального характеру, але не поспішайте повністю знайомити дитину з правилами гри, запропонуйте їй придумати їх самій;
- кожну вільну хвилину спробуйте разом з дитиною придумати спочатку неіснуючого героя, а потім придумати історію, яка з ним трапилася;
- частіше спонукайте дитину до роздумів, запитуйте в неї теж про що-небудь, дискутуйте, нехай вона вчиться відстоювати свою думку.

Пам’ятайте, починати треба вже сьогодні! Не бійтеся експериментувати, фантазувати і дарувати дитині радість пізнання.

Якщо виникають запитання щодо вирішення проблем, я з радістю Вас підтримаю і допоможу.

Гість

Ваш текст

Введіть число

 

Главная страница      Семейный клуб "Плекальня" (1.5 - 4 года)      Маленькая школа "Плекальня" (4 - 6 лет)      Арт галерея      Форум