ФОРУМ  -  Маленька школа "Плекальня" (4 - 6 років)  -  Психологічний супровід

Авторизація для зареєстрованих відвідувачів

Ваше ім'я      Пароль          Зареєструватись


Тест «Розфарбуй малюнок» (Є.Є. Кравцова)
Емоційно-вольова готовність

admin

Фото

Рейтинг:
Відповідей: 75

Якщо ви бажаєте визначити рівень розвитку довільності, як здатності діяти відповідно поставленого завдання ми пропонуємо тест “Розфарбуй малюнок ” (Є.Є. Кравцова).

Для цього: підготуйте дві однакові заготовки контурного малюнка (див. зразок), один із яких попередньо зафарбуйте у нетрадиційні кольори (дерево –  червоне, небо – чорне, сонце – зелене, земля – синя) та попросіть дитину: “Розфарбуй картинку так, як у мене ”.

Потім кілька секунд продемонструйте картинку, де попередньо дерево зафарбовано в червоний колір, небо – чорний, сонце – зелене, земля – синя.

А далі оцініть за схемою:

І група.
Якість виконання завдання:
Діти із завданням справляються повністю. Коли їх запитують, чи все вони правильно зробили, то діти не просто відповідають, а намагаються аргументувати свої слова: “Тут небо чорне, і у мене теж чорне, значить, правильно.
Характер прийняття задачі, рівень:
Приймає і розуміє задачу. Високий рівень

ІІ група.
Якість виконання завдання: 
Формально завдання виконуються неправильно. Діти використовують кольори невідповідні еталону, але коли дорослий починає цікавитися кожним предметом окремо, діти цієї групи помічають свої помилки: “Ой, тут треба було зафарбувати червоним олівцем, а я зеленим.
Характер прийняття задачі, рівень: 
Приймає, але не розуміє задачу. Достатній рівень

ІІІ група.
Якість виконання завдання:  
Діти уважно розглядають малюнок, при виконанні завдання частково або повністю розфарбовують предмети на картинці, але не у відповідності з еталоном. При оцінці своїх результатів вони часто розмірковують про доцільність так а не інакше розфарбувати малюнок, говорять: “Дерево не червоне а зелене, “А так не буває ” тощо.
Характер прийняття задачі, рівень: Розуміє задачу, але не приймає її. Середній рівень

VI група.
Якість виконання завдання:  
Діти виконують завдання неправильно, вони розфарбовують картинку в ті кольори, які їм подобаються. Коли їх просять порівняти результат із зразком, вони не помічають помилок. Навіть коли їх запитують про кожне зображення окремо (“А дерево у тебе на малюнку таке як у мене?”), вони дають стверджувальну відповідь, інколи навіть не глянувши на малюнок.
Характер прийняття задачі, рівень:  Не приймає і не розуміє задачу. Низький рівень

Зразок картки для дитини:


Зразок картки для батьків:


Гість

Ваш текст

Введіть число

 

Главная страница      Семейный клуб "Плекальня" (1.5 - 4 года)      Маленькая школа "Плекальня" (4 - 6 лет)      Арт галерея      Форум